.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيكر دكتر شهيدي در ساري تشييع شد

پيكر دكتر شهيدي از چشم‌‌پزشكان مشهور كشور پيش از ظهر امروز در ساري تشييع شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، دكتر اسماعيل شهيدي بعد از 60 سال طبابت در سن 88 سالگي پيش از ظهر روز گذشته دار فاني را وداع گفت.
دكتر شهيدي در اول فرودين ماه سال 1299 در تهران متولد شد و از سال 1318 تا سال 1352 در دانشگاه تهران تحصيل كرد، در سال 1352 بعد از انجام خدمت دو ساله وظيفه و يك سال كار در شركت نفت جنوب در 29 سالگي به ساري آمد و مشغول كار پزشكي شد.
وي در اواخر سال 1329 براي تحصيل تخصص چشم پزشكي به دانشگاه تهران رفت و در دانشگاه فارابي مركز چشم پزشكي آن زمان تخصص گرفت و در سال 1344 براي تحصيل و گرفتن دوره تخصصي به لندن رفت و پس از دو دوره تحصيل به ساري بازگشت و مشغول كار چشم پزشكي به عنوان متخصص شد.
خدمات و كارهاي مهم و برجسته دكتر شهيدي در طول زندگيش ساخت سه بيمارستان در مركز مازندران و احداث بيمارستان 25 تختخوابي در اول خيابان 18 دي ساري است.
بيمارستان بوعلي ساري در سال 1349 در زميني به مساحت 32 هزار متر مربع در مدت پنج سال در گروه‌هاي قالب پزشكي نيز با مسئوليت ايشان احداث شد و بيمارستان نيمه شعبان ساري در سال 1364 تا 1368 توسط دكتر شهيدي احداث شد كه اين بيمارستان نيز در بخش مركز جراحي قلب باز، آنژيوگرافي، بخش نازايي، مركز تصوير‌برداري سي‌تي‌اسكن، ماموگرافي و ساير بخش‌هاي پزشكي فعال است.
‌از دكتر شهيدي چهار فرزند به يادگار مانده كه سه فرزند آن در رشته پزشكي مشغول به خدمت رساني به مردم هستند.
پيكر دكتر شهيدي امروز توسط مردم استان مازندران تشييع و در ملامجدالدين شهرستان ساري به خاك سپرده شد.
در مراسم تشيع پيكر دكتر شهيدي جم كثيري از مردم ساري و جامعه پزشكي استان حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عادل روحی 2 دي 1387
با سلام ارتحال عالم بزرگ و خدمتگزار به مردم استان تسلیت و یادش را گرامی می داریم و از خصوصیات اخلاقی ایشان خدمت به محرومان بوده و نامه نگاری اداری در جهت خدمت به مردم را دوست نداشت و معتقد بود کسی که خدمت به مردم را در سر دارد باید تقویت شود نه اذیت و و زمانی برای انجام کاری به دفتر اینجانب امده بود به وی گفتم باید تندیس شما ساخته شود گفت مسولین در جهت ساخت بیمارسنان به من کمک کنند تندیس نخواستم حال با این اوصاف فکر می کنم تندیس وی بابد ساخته شود و باید تندیسهای دیگر افراد خدمتگزار به مردم
مقدسيان مجتبي 3 دي 1387
مرد بزرگي بود روحش شاد0شهرداري ميبايست به پاس خدمات ارزشمند اين مرد بزرگ خيابان يا ميداني را در ساري بنام او نامگذاري نمايد تا هميشه يادش زنده باشد
نا شناس 5 دي 1387
وی انسانی فعال بود بر عکس خیلی از ماها که بدنبال راحتی ومنافع خودمان هستیم.
سارا 9 دي 1387
خدا می داند که برای اهالی ساری چه کارها کرد.باور کردنی نبود.وقتی امروز از خیابان قارن می گذشتم و پارچه های ابراز تسلیت مربوط به جناب دکتر شهیدی را خواندم تا چند دقیقه شوکه بودم...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.